Suatu Kebanggaan.

JIHAD never SLEEP,MUJAHID never DIE

BOIKOT untuk UMMAH.

Bantah.

Bantah.

Friday, September 4, 2009

Examophobia.

Friday, September 4, 2009

AAARRGGHH!!! aku memerlukan sedikit ruang... Dah lama tak datang kelas,PONTENG,PONTENG dan PONTENG! apa yang aku belajar dulu skang nie da lupe..tak ingat walau 1 ayat pun..!Dan aku sangat yakinsemua orang mempunyai perasaan serupa sebagai saya mempunyai sekarang :TEKANAN!! Haih... Mengulangkaji setiap hari dan malam hanya terlalu meletihkan.
Ia sangat mengecewakan apabila kebanyakan daripada benda saya pernah belajar sebenarnya masih belum memasuki zon-zon yang kosong didalam otak.Berapa banyak masa lagi yang saya perlukan untuk terus membaca benda-benda yang serupa berulang kali supaya ia boleh menusuk sel-sel otak saya???Masa semakin suntuk dan saya tidak mempunyai masa untuk mengulangkajinya sekali lagi! Semuanya mengelirukan saya!!!Oh sayang!Aku merinduimu..
Ok berhenti merungut sekarang,kembali belajar..
Doakan kejayaan aku ya!?

0 Kata-kata:

Post a Comment

 
All Contains are Copyright Protected by LAW